F.A.Q.

F.A.Q.2019-06-06T08:24:23+00:00
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Vragen over producten:  (FAQ)

Wat zijn de mogelijkheden qua borstbedrukking op het Veteranen T-shirt (Premium) ?
In de standaardsituatie staat ‘Veteranen der xxxxx’ op de borst. Op die positie kun jij je eigen onderdeel laten drukken. Geef dat bij je bestelling duidelijk aan alsjeblieft. Bij jouw wapen of dienstvak wordt het logo van KL / KLU / KM / KMAR geplaatst.

Hoe is de pasvorm van de T-shirts?
De meeste shirts hebben een Europese pasvorm. Hoewel het lastig is om te generaliseren, kunnen we zeggen dat de gemiddelde pasvorm ‘normaal tot 1/4 maat groter’ valt. Twijfel je over de maat die je nodig hebt? Vraag het dan even VOORAFGAAND aan het bestelproces of bekijk deze maat-tabel voor (enkel) de zwarte-, olijfgroene- en khaki kleurige t-shirts.

——————

——————

Hoe warm kan ik het textiel wassen?
Kan er een heel lang verhaal van maken, maar de short version: OP 30 GRADEN ZIT JE SAFE ! Je kunt het beste de shirts binnenstebuiten wassen en drogen (ophangen). Machinaal drogen beveel ik zeker NIET aan. Nooit direct over de print heen strijken!
(het lijkt allemaal zo simpel he?)

Download Wasvoorschrift (Pdf)

Zijn er verschillen tussen het digitale ontwerp en de uiteindelijke shirts?
In een ontwerpfase is het soms even puzzelen wat, hoe en op welk formaat een shirt uiteindelijk gaat worden. Het korte antwoord is dus: “ja”. Het kan zo zijn, dat het uiteindelijke shirt een iets andere bedrukking vertoont dan in het digitale voorbeeld. Alle shirts worden met de hand gemaakt, dus het kan zelfs zo zijn, dat GEEN 2 shirts 100% gelijk zijn aan elkaar…

Hoe breng je nu de sticker aan die je hebt gekocht?

Welnu: Ik heb 2 vormen van uitleg beschikbaar voor je:
1) Een PDF met tekstuitleg.
2) Een filmpje

Hanteer in ieder geval één van de twee getoonde instructies, dan kan het niet fout gaan.

Ik adviseer de onderstaande pdf te lezen / printen, die is namelijk toegespitst op de stickers van de webshop.

Wil je iets visueels bekijken/ Dan kan dat ook:


In het fimpje wordt een ‘rakel’ gebruikt maar: je kunt ook een trekkertje, pasje of iets dergelijks gebruiken. De stickers van Gorilla zijn kleiner dan in het getoonde filmpje. de zogenaamde ‘halverwege-knip-methode’ hoef je dus niet uit te voeren. De methode tussen de pdf en het filmpje wijken dus iets af van elkaar.

Je hebt een patch besteld. Hoe breng je die nu aan op een product?

De opties daarvoor zijn:
1) Handmatig naaien.
2) Machinaal naaien (met een dikke machinenaald).
Wellicht eerst even ‘proef draaien’ met een oude patch, liefst niet van een BLJ eenheid, haha…
3) Opstrijken.

Opmerkingen strijken:
Gorilla laat de patches elders maken, de leverancier geeft ons de volgende stappen en tips mee:

* Onderlaag: Vlak en hard, strijkplank of een oude tafel (let op: 30 seconde hitte)
* Leg het product languit.
* Voorkom ritsen en oneffenheden onder de oppervlakte waar je gaat strijken.
* Voorverwarmen Strijkijzer (150 graden).
* Indien opgewarmd: strijk 8 seconden voor, om vocht en rimpels te verwijderen.
* Leg de patch op de plek waar je hem wilt gaat aanbrengen (print naar boven).
* Druk het strijkijzer stevig op de patch (niet bewegen), zorg dat de patch overal warmte krijgt, dus
volledig oppervlak strijkijzer benutten.
* Totaal: 15 seconden aanduwen
* Verwijder de strijkijzer en laat het object liggen.
* Laat 3 minuten de vloeibaar geworden lijm uitharden.
* Voel aan de smalste randjes of de patch vastzit of toch loskomt.
* In laatste geval: Herhaal stap: aandrukken strijkmachine op patch gedurende 20 seconden.
Check wel goed of de temperatuur wel op 150 graden staat.

Ik zat bij een onderdeel waar ik geen Defensie-shirt van tegenkom.
Op voorhand beweren we niet dat ‘alles kan’…  Het ‘aanbod’ wat je nu ziet, is ontstaan uit vraag vanuit de markt. Zodra er voldoende animo en bestellingen zijn voor Defensie-onderdelen die nu nog niet vertegenwoordigd zijn, kan ik de tijd investeren om te kijken naar de mogelijkheden. Het beschikbaar zijn van een KWALITATIEF beeldbestand (AI, EPS of PDF) is belangrijk omdat wij geen ‘internetplaatjes’ printen op t-shirts, maar plotten/snijden vanuit een vectorbestand met hoge beeldkwaliteit.
.

noot: als je zelf een beeldbestand aandraagt voor productie, ga ik ervan uit dat je dat met de rechthebbenden hebt overlegd en dat er goedkeuring is voor uitvoering.

Gorilla-shop.nl is het verlengstuk van Xtra Creations en de webshop is als een ‘dienstverlening’ ontstaan.  Het is de insteek om EFFICIENCY voor ogen te houden. Bespreek je wensen of ideeën eens met Patrick.

Vragen over prijzen, bestellen & betalen:

Hoe lang duurt het voordat ik mijn product heb?
Vrijwel ALLE producten die Gorilla-shop.nl creëert, zijn handwerk. Daarnaast zijn wij afhankelijk van leveranciers en bezorgers. Gemiddeld nemen wij orders in verwerking tussen 24 en 72 uur.  Even goed lezen: in verwerking nemen is iets (heel) anders dan dat je binnen 24 uur een bestelling in huis hebt. Neem een bak koffie en chill, ik ben geen Bol.com die aan ‘spoedjes’ doet. Ik werk aan jouw product, maar neem daar de tijd voor die benodigd is. Ik heb ook niet altijd alle basisproducten op voorraad.

Als ik meerdere shirts bestel, kan ik dan een korting krijgen?
Jazeker: Ik kan je zelfs een leuke aanbieding doen: Bestel 5 shirts of meer (in één samengestelde bestelling) en jij krijgt een extra (JOUW?) T-shirt GRATIS!

Voor jou/jullie is dat interessant, maar voor Gorilla uiteraard ook. Als jij de bestelling ‘coördineert’, hoeft niemand 5 separate orders te verwerken, de verzendkosten komen te vervallen en jij hebt je shirt helemaal voor nop ! Plaats de order, reken hem af via Ideal en geef bij de ‘bestelnotities’ aan dat jij het 6e shirt gratis wilt ontvangen (geef ook even jouw maat gelijk door!). De bestelling én levering verloopt via het verzendadres wat jij opgeeft. Hoe jij de order onderling verrekent (besparing verzendkosten, prijs per shirt berekenen) laat ik geheel aan jullie over…

Kom je uit de omgeving van Spijkenisse?
Dan kun je jouw bestelling ook (in overleg) ophalen. Stuur een mailtje om het even af te stemmen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschijnen in beeld bij je bestelling. Voor Nederland is dat bijvoorbeeld € 6.95
Vanaf € 65,-  worden in Nederland GEEN verzendkosten berekend.

Wil jij de beste deal? Bekijk dan ook eens de FAQ:  ‘GRATIS T-SHIRT

Kun je producten naar het buitenland opsturen?
Ja, dat kan. We doen dat tegen de gangbare tarieven. 

Ik bestel een product welke gepersonaliseerd kan worden (bijvoorbeeld: een mouwopdruk) , maar hoe?

Bij producten met VEELVOORKOMENDE opties, zie je dat al in een ‘pulldown menu’ staan. Er zijn echter ook persoonlijke bedrukkingen mogelijk, die kun je dan elders aangeven:

• Plaats je bestelling van het product / producten.
• Nadat je je persoonsgegevens + adres hebt ingevuld, zie je een veld ‘bestelnotities‘.

Daar kun je jouw opmerking(en) doorgeven. Dat ziet er dan zo uit:

(klik om uit te vergroten)

Noot: Niet ieder product kan gepersonaliseerd worden binnen de getoonde prijs.

Wanneer je meer dan 1  product met maatwerk bedrukking besteld, geef dan duidelijk aan welke bedrukking bij welk product behoort…

Kan ik bedrukt textiel ruilen, bijvoorbeeld voor een andere maat?
Het textiel wordt  SPECIFIEK (EN: ENKEL VOOR JOU) OP MAAT gemaakt.  Check goed de textielmaat in één van de maattabellen alvorens je bestelt. (staan ook op deze F.A.Q. pagina te zien, geldend voor de meeste t-shirts). En zoals bij de producten staat beschreven, zijn de maten doorgaans ‘normaal tot licht ruim vallend’.  Lees dus goed de optie ‘eigenschappen’ bij een product waar je interesse naar uitgaat.

We kunnen een geretourneerd product dus NOOIT MEER aan iemand anders aanbieden en dat heeft gevolgen op economisch vlak, maar zeker ook voor het milieu. Om die reden kunnen we het product niet retour nemen.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.